Pozycjonowanie stron internetowych oraz Google ads

Pozycjonowanie

Celem pozycjonowania jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania po wpisaniu wybranej frazy.

Jest ono zależne od optymalizacji, dzięki której możliwe jest dostosowanie treści, linków oraz innych elementów strony internetowej, w taki sposób aby była jak najbardziej widoczna dla robotów wyszukiwarki.

Czym jest SEO ?

Search Engine Optimization SEO  czyli optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki internetowej tzn. dostosowanie stron internetowych do ich odpowiedniego postrzegania przez wyszukiwarki internetowe, tak aby dana strona znajdowała się wysoko w rankingach wyszukiwarek.

Czym różni się pozycjonowanie strony od SEO

SEO zawiera się w pozycjonowaniu i należy do narzędzi, za pomocą których osiąga się cele pozycjonowania.

Pozycjonowanie to wszystkie działania,  które mają na celu podniesienie rankingu witryny w Google, zawiera w sobie zarówno SEO  oraz działania mające na celu zwiększenie liczby linków przychodzących do strony tj. link building. 

SEO może istnieć bez pozycjonowania ale pozycjonowanie nie istnieje bez SEO

Google AdWords / Google Ads

To reklama w wyszukiwarce Google, która polega na wyświetlaniu linków sponsorowanych.  Tu zapłacisz tylko wtedy, jeśli ktoś kliknie w Twoją reklamę.

Od 24 lipca 2018 roku Google zdecydowało się na rebranding i obecnie Google Adwords zmieniło się w Google Ads.

Jak to działa? Sam decydujesz ile chcesz maksymalnie dziennie/miesięcznie wydać na GoogleAds.  Wysokość stawki za kliknięcie uzależniony jest m.in. od popularności danej branży i użytych słów kluczowych.

Kampanie GoogleAds działają od razu, a efekt może być widoczny natychmiast.  Jest doskonałym rozwiązaniem dla nowych stron internetowych, które dzięki GoogleAds mają szansę zostać zauważone.

Formularz zapytania o wycenę pozycjonowania/Google Ads